maandag 26 oktober 2009

Een hele tijd geleden dat ik wat op mijn blog gezet heb. We zijn een weekje op vakantie geweest en daarna begon het harde werken. We zijn een verdieping hoger gaan wonen. Lekker dichtbij, alleen 2 trapjes op. maar dat viel toch tegen. Wat heeft een mens een rommel verzameld. Allerlei dingen die je koopt omdat je ze zo leuk vindt, maar daarna kom je weer iets tegen wat nog leuker is enz. enz.

Dus maar eens flink de bezem er door. Heel veel weggeven voor rommelmarkten en met een schone lei in een nieuw huis beginnen.

Gelukkig is nu de boel zo'n beetje op orde en kan ik weer lekker gaan quilten aan de blokken van de Sweet Memories. Ik vind de moeilijkheid nogal mee vallen en schiet al weer lekker op. De 2 patchworkblokken van oktober moet ik nog maken en ook 2 logcabins.
Gaat dus best lekker.

1 opmerking:

  1. Hoi Ria, kijk op Tiny's Hobbyhoekje en je ziet hoe de blokken van de SM komen. Mooi hoor!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen