dinsdag 29 september 2009


Deze deken heb ik twee jaar geleden gemaakt van haast allemaal restjes en een paar stukjes bij gekocht en van quiltvriendinnen gekregen.
Ik vind hem zelf helemaal geweldig geworden en
kijk nog steeds met veel plezier de slaapkamer in.
Zonet de stofjes voor de nieuwe blokken in de brievenbus gevonden. Mooi, alleen lukt het mij niet om de bestanden te openen. Vanavond dus maar weer mijn prive helpdesk bellen. (mijn broer die altijd klaar staat om deze computersukkel te helpen)

2 opmerkingen:

  1. Nou, bij mij was de postbode nog niet geweest, dus ik moet even geduld hebben. Wel heb ik net even de stof die ik net bij Cora heb gekocht en nog niet betaald, gespoeld en met azijn nagespoeld. Hij geeft een beetje af, maar een kerstquilt hoef je niet zo gauw te wassen.
    Je quilt op bed is nog steeds mooi, alleen zie ik een mooie rode achtergrond, die ik nog niet gezien heb (of weer vergeten). Ben benieuwd hoe je muur in je nieuwe flat is, staat hij daar mooi bij?
    Ik ga nu ook een stukje schrijven, dan kan MIJN helpdesk er vanavond de foto's bij plaatsen. Dat is jou WEL gelukt, dus je bent al verder dan ik.
    Tot zaterdag bij Cora?

    BeantwoordenVerwijderen