donderdag 27 augustus 2009

Shop till you drop.

Vandaag ben ik met mijn kleindochter Zoe (13 jaar) en haar moeder wezen shoppen.
Ik had Zoe beloofd dat ze nieuwe kleren van mij uit mocht zoeken. Nou, dat heb ik geweten. Versleten was ik en wat was het leuk. Het is natuurlijk uiteraard een schat van een kind
(zegt iedere oma van haar kleinkinderen) en dan is het wel erg leuk om te zien wat een kleren er te koop zijn voor meiden van die leeftijd, wel beslist met een hele eigen smaak.

Van quilten is dus niets gekomen, maar ik ben wel even een klein herfstquiltje te maken voor mijn vriendin Cora (Cora's Cottage). Grote herfstbladeren in hele mooie kleuren paars en
okergeel. Patchwork is lekker makkelijk als je s'avonds op de bank zit.

Verder ben ik me natuurlijk, net als heel veel anderen, mateloos aan het verheugen op de Sweet Memories die er aan gaat komen.

1 opmerking:

  1. Hallo Ria, Ik heb een reactie op jouw reactie gegeven op mijn blog en ik weet niet of je daar nog naar kijkt.
    Dus ook hier een berichtje. Ik ben benieuwd wat Zoƫ gekregen heeft, maar dat hoor ik maandag wel.
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen